חשיפה!
לאיזה גזעי כלבים הכי קשה להיות מובנים?


מאת Marcia Yuddkin
פורסם ב-  The Marketing Minute  
תורגם לעברית על ידי אפרת אביסרור, מתג-נא

אהבתם? למאמרים נוספים לחצו שוב על לשונית "מאמרים וטיפים" משמאל
***
מרשה יודקין, מומחית בשיווק, נתקלה במאמר שכותרתו
"הכלבים שהכי קשה להם להיות מובנים בארצות הברית". 

מחבר הכתבה שאל ארבעה מומחי כלבים אילו חמישה גזעים ננטשים בתכיפות הגבוהה ביותר, וסיפק הסברים ונימוקים.  מלבד זה שהמאמר היה מרתק, הוא מהווה מודל מושלם להשגת חשיפה תקשורתית, אומרת יודקין.

ראשית, חשבו על שאלה מרתקת ולא "לעוסה" מדי הקשורה לתחום שלכם.  רצוי שהשאלה תעלה תשובה מוגדרת, אם כי בלתי צפויה, ולא תשובה של "כן" או "לא".

שנית, הציבו את השאלה לכמה מומחים, או לקצת יותר ממאה אנשים השייכים לקטגוריה מסוימת (אמהות, מנהלי כספים, ממציאים, ברוקרים וכו').

שלישית, סכמו את התגובות שקיבלתם, כולל הערות ענייניות ומעניינות שלכם, והוציאו את הכול כהודעה לעיתונות.  צרפו פסקה שמתארת מי אתם.

הפיצו את ההודעה לאמצעי התקשורת, והרי לכם חשיפה!



איך להשיג חשיפה בצורה מעוררת עניין